Isnin, 27 Februari 2012

air matanya menitik

salam....
sahabat,
kalau kita nampak dia bersedih
nangis tak berhenti
memang perit kan?


kalau kita nampak dye tertawa
hatinya senang
bukan ke hati kita turut gembira juga?




semalam mengalami dua situasi di atas
betapa seronok dapat jalan2 kat bukit ekspo
main2 ngan teman2 
tapi hati jadi pedih
bila tengok
sahabat yang lain berduka
kecewa hatinya
hati saya juga turut terobek sama
sahabat tu jarang saya lihat tangisannya
bahagia kawan2nya, bahagialah dia
xlokek dengan harta,
kasih pun melimpah dia curah
tapi bila hatinya terluka...
Allah...
tabahkanlah hatinya
hanya Kau je yang mampu...
sungguh saya hanya mampu jadi 
pendengarnya yang setia......




hati ni nak berbisik lagi: alhamdulillah tenang sikit rasa lepas drop subjek spanish, jika ada rezki lain waktu, mungkin akan sambung lagi... ^^

2 ulasan:

  1. sedihnya ayat.
    terasa di situasi sama :')

    BalasPadam