Khamis, 1 Mac 2012

syukurlah

salam.....
boleh dikatakan saya ni jenis introvert 
hanya bising dengan kawan2 yang rapat
sangat bencikan ice breaking
benci nak berdepan dengan suasana baru
benci nak sesuaikan diri
tapi kan ke elok jat sekali sekala kau keluar dari tempurung hmm?
ntahlah... sudah selesa agaknya


tapi sem ni 
memang saya mengalami suasana baru
da jarang pergi kuliah dengan pajey tersayang
jumpa kat kelas dalam seminggu pun boleh dikira 
sebab dia amek modul plant sedangkan
anak pak cik Mar'e ni amek modul molekular ( ok, mulut tu xpayah nak ternganga sangat sebab kagum :p)
dan terpaksalah memaksa diri untuk menyesuaikan diri dengan pelajar2 sem akhir biotek...


dan resultnye?
saya bersyukur sangat sebab saya xrasa terasing
saya rasa macam da lama kenal dorang
sungguh mencuba benda baru tu elok kan?
dorang bersungguh nak beri kefahaman pada 2 orang budak asasi 
yang memang xtahu menahu langsung dengan modul molekular ni
Alhamdulillah ya Allah
sungguh hamba-Mu ini bersyukur
jadikanlah aku dalam golongan yang kenal erti syukur
dan menjauhi kufur......


hati ni nak berbisik lagi: JPA oh JPA!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan