Jumaat, 24 Februari 2012

pesanan buat diri

salam
sekarang ni saya perasan satu benda dalam diri,
hati saya da lemah balik...
xsekuat dulu
napa yea?


rasa jauh dari Allah
da lama xnanges kerana Allah
da lama xsolat dhuha
da lama xpuasa sunat
sungguh rindu kehidupan dulu
xkan sebab tension saya jadi jauh?
sebab pointer xbest ke saya jadi rapuh?


ya Allah
ikatkan hati hamba-Mu ini dengan tali-Mu
kuatkanlah diri ini untuk menempuh hari-hari yang mendatang
dengan rahmat dan kasih sayang-Mu
sungguh aku rindu
rindu untuk terus yakin dengan kekuasaan-Mu
jangan Kau uji aku sebegini
aku takut aku terus lari dari-Mu
ya Allah jauhkanlah.....


buat diri
teruslah kuatkan hati
jom kita istiqamah dengan amalan kita yang dulu yea?
jom jat!!!!!!


hati ni nak berbisik lagi: ................................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan