Ahad, 12 Februari 2012

PD

salam...
bila Allah nak bagi rezeki berjalan tu, bersyukurlah kan?
bila lagi nak melata kat bumi Allah yang luas neh?
da penat masak2 seminggu untuk kengkawan MTM kat kolej, (hahah seminggu ke aku masak?)
mohle ke PD


dapat tengok laut biru rase tenang je hati
dapat tengok kawan2 senyum rase bestnye!!!!
tapi bila da stat presentation dan brainstorming untuk aktiviti kolej....
errrrrrr.............. :p


ni bukan PD okay? heheh XD
yang penting, saya bahagia dengan keluarga yang ni
macam mana saya bahagia dengan keluarga2 saya yang lain....
bukan senang nak dapat adik2 yang xleh berenti2 wat lawak nak tergolek
bukan senang nak dapat abang2 dan kakak2 yang memahami kan?
Alhamdulillah...
rase seronok walaupun hati luka sebab result jatuh.... hehe


okay dan saya da lame cari lagu ni dan jumpa!!! yeay!!!! ^^






hati ni nak berbisik lagi : nanti saya nak cerita pasal kawan saya kawen, lupa plak... ngeeee~~~ ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan