Khamis, 16 Februari 2012

kata-kata mereka....

salam....
meh saya share pada anda kata-kata antara orang-orang yang saya sayangi
setakat ni masih melekat kat kepala....
kalo da faded, "nak wat cane, da takdir..." nizam cakap


cerita ma
saya cakap
akak ni xcerah la
ma balas
akak ni kire cerah pe bagi ma
saya balas balik
yela akak xseccerah mak....
ma balas
akak ni tamakkan??? 
haish......betol gak tu ma, 
kan bagus jadi orang2 bersyukur jat???


cerita hajjar
saya cakap
ja, akak banyak keja la.... tension...
hajjar balas
ikhlaskan hati kak, insya Allah boleh wat keja tu, akak boleh!!! 
saya balas
nak study xboleh, cane ni?
hajjar balas
cuba ingat mak dan ayah, insya Allah akak semangat nak study....
T______T
owh hajjar kusayang..... bagusnya ayat2 awak~~~~


cerita ibu
ibu cakap
ijat ni sebenaqnya cantik tau
saya
ala, akak ni, bese2 je saya ni ha.....
ibu cakap
cantik pe, mata besar, blablablabla
alamak blushing sudah.....
terima kasih sebab sudi puji saya
saya ni memang self-confident rendah
sekali-sekala orang puji
memang da sampai langit ketujuh.... hehe


hahah.....
kadang2 saya rasa macam2 dengan rakan2 sekeliling saya
yang bagusnya
ada je yang xberenti bagi nasihat
ada yang bagi galakan membina
ada yang jadi tempat nak mengadu
ada yang jarang jumpa, tapi bila da jumpa, ada la benda yang akan melekat kat hati ni
alhamdulillah, terima kasih untuk kawan2 yang baik ya Allah... ^^

hati ni nak berbisik lagi: da kat umah ni, tapi kang hari jumaat da balik kolej..... huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan