Jumaat, 28 September 2012

makan-makan ^^

assalamualaikum warahmatullah...

dah duduk kat kolej dengan kelajuan tenet yang sangat slow, makanya che ijat akan sangat malas nak update blog beliau.... hahah... memandangkan saya sudah berada di rumah (home sweet home!!! ^^) bolehla saya update!

jom saya share makan2 khamis lepas.... disebabkan sangat teruja bila kembar saya, izzati sulaiman cerita  i pasal subjek dye kena masak masakan korea dan kena bayar RM 25 minggu lepas, saya terus setuju nak datang, padahal xkompom JPA masuk... hahaha ^^''' 
nak ajak pajey sayang, tapi pt dye xmasuk lagi, amal pulak tawarkan diri nak join makan sama, so dapatla saya dating dengan amal...

semalam, lepas amek amal dekat fakulti, kitorang pun pergi la La'apperenti dekat dengan banquet hall upm... masa datang tu engat dapatla satu meja dengan puteri, tiba2, dapat semeja 6 orang dengan orang lain, xpela, bedal je... hehehe....

ijat ni, dahla, cuba cerita menu pulak, ok... menu yang diorang bagi:

appetizer: pajeon korea pancake
Ihsan FB (lupe nak amek gambar... hehe :p)

main course: chicken bulgogi bibimbap with banchan
ni memey sangat kenyang ok!!!! lauk kat luar, nasi kat dalam......


dessert :castella cake and orange sorbet

ni sangat yummy!!!!

sedap? alhamdulillah sedap jugak dan kenyang sangat2... enjoy makan dengan amal even service agak lambat sebab kitchen agak lambat.... lame jugak nak tunggu dessert. waiter2 pun asek mintak maaf je... tapi puas hati.... studennt yang masak... 
lepas ni ada mexican cuisine... xsabar rasanye... hehehe....

hati ini nak berbisik lagi: sebab kau dah ada kehidupan baru, aku tengok kau dari jauh je la.....

1 ulasan: