Rabu, 12 September 2012

last semester!

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

hhmmm, orang kebanyakannye tweet atau post kat facebook, yang dorang berkobar2 nak masuk sem baru.... tapi aku? ntah, xde pape perasaan... sem baru datang sem lepas dah habis pun, macam xde makna sangat kat aku.... pelik kan?
dah masuk sem last ni, jadual xlah penuh sangat, tapi yang pastinya musti penuh dengan kerja2 fyp yang berlambak...
dan sayang saya yang selalu dengar luahan rasa hati dah jauh di saat2 inilah semester akhir saya, perlu banyak sokongan... musti banyak air mata tumpah sem ni... hehehe...

dan di saat orang di sisi saya mula berubah, jadi lebih ke depan, saya masih di sini, di takuk ini, masih merendah diri dengan pencapaian sendiri. suka bagi alasan yang xmunasabah sebab xmahu ke depan... susahnya... saya mahu seorang pakar yang boleh buat saya berubah, pasti xde kan? sebab perubahan tu memerlukan kemahuan saya sendiri.

dan yang paling dasatnye, saya desperately nak kurus, kenape ntah, saya pun xtahu.... saya rasa faktor utamanya, sebab bile beli baju musti xde saiz... huuu.... ag pun, sebab saya besarlah saya rasa saya semakin merendah diri... ntahla, tapi saya nak berubah..... jadi better person.....

hati ini nak berbisik lagi: jom teman saya pergi bukit ekspo.... kawan saya dah jauh di bogor.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan