Rabu, 2 Februari 2011

X Baek Merungut..... huuuu

(ihsan Google)

Bismillahirrahmanirrahim....

Assalamualaikum warhamatullahi wabrakatuh....

Alhamdulillah, segala puji hanyalah untuk Allah dan selawat ke atas Baginda Rasulullah S.A.W

Xbek kan merungut??? tapi tulah yang jadi kat saya lately....

alahai~~~~~ T_T (ihsan google)

Rungutan Pertama :

saya merungut kat kerajaan Malaysia yang lambat hantar pasukan penyelamat ke Mesir, (nak jugak sebok dalam hal ni gak ijat neh.....) esh mestilah... sepupu saya kat sana, sahabat2 saya kebanyakannye ada kat
bumi Kinanah tu.... mane xgeram en??? dengan huru-haranya..... banduan terlepas lagi..... ya Allah..... takut betol saya..... hope semua selamat..... T_T
ramai da orang post kat facebook risau pasal benda neh.... sampai marah2.... kalau da marah mulalah keluar yang bukan2.... sila bersabar kerana kalau anda marah dan merungut xkan jadi kudis pun dekat pihak
kerajaan..... saya bukan nak naikkan lagi kemarahan anda... tapi kalau kita just luah kat facebook dan ngutuk2 orang yang berkenaan, wat tambah dosa je kan?? saya pun risau juga, tapi sabarlah, pertolongan Allah akan datang.....

Rungutan Kedua :

Test satu datang lagi (sila sebut dengan gaya iklan
Tora datang lagi) huhu..... serabot tol pale otak neh.... dengan dua sem yang results xbape memberansangkan, so kena usaha lebih dan bior la bace buku sampai juling mate..... @.@"""""

nilah yg jadi kat saye..... study+tido=studo.... heheh (ihsan google)

bukak2 cuti je da test satu.... alamak.... lagi bape hari je....... huhu.......
dengan berlambak assignment yang asek dok tangguh je neh..... adeh~~~~


assignment2..... wargh!!!!! (google le.... )

Rungutan Ketiga :
da tatau la nak rungut pe, stop kat sini dululah.... nak bace buku.... (yeye je ijat neh) esh mane de, saya tengah semangat neh..... fighting!!!!!


maaf untuk segalanya dan jazakumullahu khairan kathira untuk segalanya
semoga kita dalam perlindungandan rahmat Allah selalu..... amin~~~~ ^_^

hati nih nak berbisik lagi : semoga Allah pelihara keselamatan para mukminin dan mukminat di seluruh dunia.... semoga Allah selamatkan para pelajar Malaysia di Mesir.... amin......
bace buku..... hooyyyyeeeaaahhh!!!!!

4 ulasan:

  1. suka bace post akq, huhu
    jgn bangge ek,haha
    btw, akq byk pic yg interesting, cmne akq dpt ek?

    BalasPadam
  2. haha meema....... bgge sket je....
    akak google je.... sume pic tuh kan akak tls ihsan google.... taip je pe yg awk nak... kluar la dye....

    BalasPadam
  3. Rungut banyak sampai senggugut.
    T_T

    BalasPadam
  4. rungut2 leh jadi senggugut ke??? haha.... sengal....

    BalasPadam