Isnin, 18 Jun 2012

Peneman

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh 


Sungguh saya xsuka bila perasaan ini datang kembali…. Sangat menyesakkan dada, macamla dah di pengakhiran dunia…. Bagus sangat ke bila da berpasangan? Perlu ke rasa kasih sayang yang tanpa ikatan yang sah? Bukan ke sia2? Padahal bukan ada calon lagi pun….. hesh….. kurang2kanlah rasa gatal tu jat….. pekse2!!!! Hehe…… 


Bantulah aku ya Allah, sungguh aku ini lemah, 
Bantulah aku menghadapi semua ini 
Palingkanlah aku daripada mimpi2 indah yang hanya mengecewakanku pabila bangkit dari lena 
Palingkanlah aku daripada cinta yang sia2 
Kerana cinta-Mu Tuhan, lebih bermakna, lebih berharga dari seisi dunia 
Kerana cinta terhadap teman2 seperjuangan itu lebih memberi pahala 
Jika kami berkasih atas nama-Mu ya Allah 
Biarlah cinta terhadap seorang kekasih itu hanya milik-Mu 
Biarlah rinduku ini hanya buat-Mu 
Hilangkanlah rasa sepiku ini Tuhan 
Cukuplah Engkau sahaja buatku 
Sebagai peneman sepanjang perjalanan…. 


hati ini nak berbisik lagi: bila awak dapat berita gembira, saya rasa sangat terharu dengan perkhabaran itu tahu? ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan