Selasa, 13 November 2012

cameron highland.....

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh....

saya dah lame sangat kan xupdate awak wahai cik belog? maaflah, saya pemalas akhir2 ini......
ada orang tibe2 tegor dye rindukan saya..... punye post blog (hik2 saya sayang awak tahu? :p) jadi, elokla saya update..... meh2...

masa2 kawan2 saya yang lain dok sebuk ngan finishing school, saya, mak dan adik beradik yang lain pergi berjimbaran di muka bumi Allah bernama cameron highland. ayah xekot sebab reason ayah yang best " kalau korang balik nanti, sape nak jemput kat sekolah? musti ayah kan?" sweet x ayah saya? sweet kan? haha... sebenarnya ayah dah buhsan nak ngadap muka cameron highland tu... ayah penah outstation kat sne.... kitorang pn penah dok seminggu kat sana teman ayah keja.... punyela dasat nak tinggal tiap2 hari kat situ.... dan2 plak mak ajak g... jalan punye pasal, mohle kite gerak! hahaha

bertolak dari sekolah pkol 12 malam, dok sebelah qibah, letih punye pasal drive dari upm, ntah kat mane, saya dah dibuai mimpi.... sedor2 dah kat brinchang.... ami kata pakcik tu bawak laju gler... hahah.... entahla.... xrase pun.... masa kat brinchang tu dah azan subuh, ktorang gerak g masjid yang dekat dengan bas parking..... punye la ramai time tu masya Allah... ye la, datang masa cuti, mau xramai orang.... hehe....
tibe2 je, kawan mak ajak solat kat hotel, sewa rm10 sorang, oklah, bedal je... sempat la sambung tido pas solat.... haha...

mehla saya share gambar2 yang saya amek masa saya kat ladang teh boh.... tu je yang rajen amek gambarnye.... yeay! haha


gambar masa dalam bas nak pergi ladang teh

ni mesin nak grinding daun teh

my mom n biha!


bertolak balik lepas solat maghrib, sampai kat rantau panjang dalam pukul 11 lebih, ayah jemput macam ayah cakap hahaha... tapi yang xsyoknye, nenek saya belah ayah pulak xsehat, masuk hospital sebab hidung berdarah xberhenti...... tapi alhamdulillah dah sehat.... saya g cameron ni, seminggu sebelum raya haji... baru sempat nak cerita... padahal kahwin along da cerita kan? haha....

hati ini nak berbisik lagi: antara cinta dan perasaan ingin memiliki, aku tak tau aku di mana.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan