Sabtu, 7 Julai 2012

b.e.r.j.a.l.a.n

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...


*saya memey suka update berminggu-minggu lewatnya... hahah :p


bila dapat peluang nak bercuti
sukanya hati hanya Allah yang tahu..
sebab dah lama sangat xberjalan, dapat berjalan keluar pun sekejap, sebab nak makan.... 
Allah bagi peluang, mana boleh lepaskan ye x?


balik je UPM hari ahad, ayah hantar,
isnin golek2, kemas bilik, (konon2 nak pindah bilik nanti senang)
mesej husna, engat nak g rumah laila sayang hari tu jugak, nanti banyak masa nak lepak,
husna balas, g esok jat, senang
ok...


masuk hari selasa, rasa nak menjerit bagai nak gila, (sila jangan gila ye ijat.. :p)
bila sampai kat bumi johor petang tu,
seronok bila jumpa laila.... 
besar rumah dia... (sayang xamek gambar umah dye.... lenkali ye??)
rumah laila besar, tapi sunyi, sebab penghuninya ramai yang keluar,
penghuninya mahu tambah ilmu....
hari tu xbuat apa2 pun....
cuma makan malam, pastu tengok tv....


disebabkan saya dah kabor kat laila mahu pulang hari rabu,
say pun bersiap2la nak balik UPM dengan kina,
tibe kina mesej, xjadi balik la jat, kina ada kenduri...
terus khabor kat laila, nak balik rabu jela....
petang tu jugak laila bawak kitorang mandi sungai kat gunung ledang
seronoknya dapat rasa cane kat spa ikan...
seronok ikan2 tu gigit2 kaki kami... makan kulit mati
air dye sejuk sangat~~~~ 
memang sonok dua ketul ni dapat mandi sungai... haha XD





masuk hari rabu, pajey sayang pulak mesej, 
xjadi la jat nak g taiping hari khamis, putri nak servis kereta dulu, 
kita g hari jumaat..
lagila seronok lepak kat umah laila lagi....
kabor kat mak, mak da bising
hari jumaat kan ada majlis emir?
aahla...... haha
pikir2, xjadi la g taiping, balik umah hari jumaat je terus
petang khamis tu laila ajak makan buah kat depan rumah dye.... seronoknye!
rasa batak sangat tengok pokok manggis...
geram tengok buah manggis melayut2 kat atas pokok.....
model pokok manggis.... heheh


ronda2 kampung.... o0o0 yeah!!!!!! =]




hari jumaat pagi,
saya pun bertolak pulang...
mekasih banyak laila untuk semua pengalaman...
masa kita masak sama2..
masa kita mandi sungai sama2...
masa kita makan nasi ambeng sama2...
masa kita bising sebab tom berak kat atas karpet.....
momen tu indah sangat......
semoga persahabatan kita kekal sampai ke syurga ye?
semoga kita bahagia di syurga bersama ye?


hati ini nak berbisik lagi: sekarang konon2 sebuk nak berfyp..... fighting! ^^

1 ulasan:

  1. best yea balik kampung.. Di bawah pokok manggis dapan rumah..

    BalasPadam