Ahad, 15 April 2012

cuti....

assalamualaikum.....

cuti midsem pun da nak sampai penghujung
alhamdulillah pas menggila tanya orang sana sini
siapla lab repot fermentasi saya
mak da bising hari2
anak daranya dokla kate nak siapkan lab 
tapi xla disiap2 sampai la nak abeh cuti ni ha....
heheh...

duduk kat rumah, makin tembamla
minggu depan ada dinner kolej
cane ni ijat?
makan tidor, makan tido
makan pulak musti tambah
maklumla mak masak sedap ^^v

dan kalo kita suka kat orang tu
harus ke kita yang mulakan langkah pertama?
ke pendam kan saja biar Allah dan certain orang je yang tau
cikgu saya pernah cakap
kita xbaek kecoh2 kita suka kat seseorang
kan bertepuk sebelah tangan
kita yang malu~
huuuuuuu~~~

dan saya sangat merindukan usrah
sebab usrah tu membuatkan kita sentiasa beringat
usrah yang dulu bagus, tapi pendekatannya semacam kurang dengan saya
mungkin saya perlu mencari lagi......
biar hati ni xkosong
dan hanyut dalam dunia ciptaan sendiri
biar hati ini cintanya pada penciptanya sahayja
biar hati ini tidak sepi
diisi dengan utuhnya ukhuwah para ukhti....
seronoknya.....

hati ini nak berbisik lagi: da nak balek upm pulak...  adehla......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan