Rabu, 25 Januari 2012

22

salam...


tahun ni da masuk 22, tua la da kan? ag 2 tahun same dengan umur mak aku kawen.... (ok rase gedik nak kawen... ngeee~~~~)
baru-baru ni ada cakap dengan mak, "rasa cam pelik, kadang-kadang rasa kita ni jauh lagi cantik dari orang tu, tapi dye da ada pakwe, kak long ni jugakla yang forever alone, " (ayat tokok tambah bior sedap hehe....)


nak tau mak jawab pe?


mak jawab, " tula yang mak rasa dulu, orang tu kadang2 biasa je dari kita (maksudnya kita ada kelebihan sikitla) tapi tup-tup dye da bertunang lagi awal"
xke jeles? kadang2 memang jeles sangat pun, bukan nak pandang rendah kat seseorang tu, tapi bila tengok kawan-kawan sekeliling ada yang dah berteman, kalo xpun ada yang syok kat kawan saya, saya rasa rendah diri. selalu je syok dekat orang, xpernah ada yang syok dekat saya....


tapi saya tau, Allah ada perancangan yang terbaik untuk saya, cuma kadang-kadang tu hati ni memang xdapat saya faham.... 
kadang-kadang rasa tersayat sendiri. dah lama memendam rasa. 
pernah xrasa tetibe je rindu kat seseorang, tapi kita tatau pun kita nak tuju rindu tu kat siapa.... (tuju lagu boleh?? hehe :p)


kadang-kadang tu rasa nak campak je hati tu jauh-jauh......
xpun nak je cantas je perasaan kat dalam hati ni....
biar hilang sume perasaan yang xberfaedah tu....


sungguh saya da malas......

dan masuk 22 tahun ni pun masih xboleh nak tepis perasaan yang xpatut tu...
padahal lagi elok kalau hati ni diisi dengan ilmu2 agama, napa ntah saya rasa lesu... mungkin perlu pembaharuan dalam diri..... hati ni selalu hanyut... ya Allah... T________T


biarlah masa yang menentukan..... 
biarlah saya teruskan perjalanan sebab ianya masih jauh~~~~


hati ni nak berbisik lagi: memag suka layan lagu ni time jiwang datang.... :p



1 ulasan:

  1. amboi jat...my jodoh kat tepi..woww..haha
    lme x blogwalking sjk dh ttp blog nikan..huhuh
    act aq xcited gak nk jmpe ko ritu...tp ble dh jmpe cm speechless lak..huuummm..tu yg gedik2 nk touching lebeyh dgn ko tuh sajeje nk kaco ko...sori jat...maen2 ajo..hehek..;)

    btw jat,lps bce post ko nih,aq doakn ko spye jmpe jodoh lg cpt lps nih..hehe..jgn riso..jodoh ko tgh prepare dri dye tu tok ko..huhu..who knows..

    BalasPadam