Isnin, 23 Januari 2012

100th post

assalamualaikum...


da lama xtulis blog, banyak sebabnya, bz dengan jadual belajar, nak final exam dan macam-macam lagi
alasan utama, MALAS.... heheheh :p


sebenarnya tujuan saya nak share benda istimewa untuk post yang ke-100
rasa macam xcaya da dapat post yang ke-100


da masuk pun tahun baru, da nak abeh dah pun bulan satu ni. hari ni tahun baru cina pulak, tahun naga siap....
mak bangga sebab mak lahir tahun naga, saya pulak tahun kuda (nak jugak mention tu... hehe :p)


da masuk pun umor 22 insya Allah jumpa masa 7 Mei kalau panjang umor.... (sila engat bufday saya... ngeee)


macam2 da jadi masa tahun lepas, semuanya jadi pengajaran yang harap2-nya dapat matangkan saya...
yeng penting, keluarga saya semakin bertambah saban tahun....


mula2 saya lahir dalam keluarga en. mohd mar'e, pastu da besar dapat keluarga baru, kawan2 dan guru2 sekolah saya, da masuk asasi dapat family ASPer dan kolej 13. seronok2......


pastu masuk degree biotek, dapat family biotek... masa 2nd sem masuk KKM, dapat family KKM 7...
dan sekarang alhamdulillah jd MTM, dapat family baru..... 


family yang sentiasa menyokong saya, beri nasihat dan ada di sisi masa saya perlukan.... yang buat saya comfort dan sentiasa rindu bila saya jauh dari mereka.... 


moga mereka sentiasa dalam rahmat Allah..... 


maaf untuk segalanya dan terima kasih untuk segalanya.... 


hati ni nak berbisik lagi: Gong Xi Fa Chai!!! ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan