Isnin, 21 November 2011

Langkah

salam....

semalam dapat habiskan 3 topik teknologi enzyme, hati saya berbisik;
jat, ko ni boleh je nak setelkan semua, tapi ko terlampau takut

ya memang saya takut...
terlampau banyak masalah di sekeliling saya buat saya takut untuk melangkah
nak teruskan perjalanan
hati mahu tapi akal terlebih negatif
sedangkan langkah pertama tu penting untuk seribu langkah seterusnya
lebih selesa menyesakkan hati dengan masalah daripada menyelesaikan...
sian jantung,
mahu dia sakit satu hari nanti
kan ke haru jat?

selalu macam ni
lebih suka tengok orang terus berjalan daripada diri sendiri
mungkin saya perlu tanam satu azam baru
letakkan satu sikap baru dalam diri
optimis dalam hidup....


hati ni nak berbisik lagi : 3 minggu ada test.... gambatte!!!! @.@v

1 ulasan: