Khamis, 31 Mac 2011

Keje Melambak….

Bismillahirrahmanirrahim….

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh….


Ahaha…….. da lame xupdate blog neh……. Maklumle tuan punya badan bz yang amat (sila letak tangan di bahu dan mata pandang atas…. cakap "hah" kuat2.....Reti buat x??? haha) da banyak beno habuk…… sila tutup mata sekarang sebab saya nak tiup habuk2 yang ada…. Fuh2…. Ok da hilang!!!! Ngee…..

Nak bising jap pasal keje melambak sekarang neh…. Kalau awal2 ada assignment ok lah gak…. Maunye sume nak dibalun bila da final week. Bukan saya tangguh keja…. Tapi keja datang menimbun dengan sendirinya… macam suster ngengsot datang… seram dan menakutkan….. hehe…..

Baru je pas abeh test instrument semalam…. Senang ke??? Haha…… macam xpernah belajar….. :p konon nak score 3.75 sem neh… nak dapat dekan…. Jawab… cam hampeh!!!! Lalala…… haha……

Semua keluar wat muka kerut…. Ada kawan saya siap cam tamau hantar kertas pekse kalo bleh…. Hehe…. Saya? Da reda awal2…. Memang saya xbaca sungguh2 untuk 2nd test neh… result tok semua subjek pun cam xbpe nak best……

Da banyak assignment, boleh plak online selalu kan jat?? Ngee…. Nak wat cane… buhsan le…. Banyak masa tamau siapkn keja…. Jarum jam kat pkoi 10 malam baru nak stat keja…. Cane nak siap ye dok?? Haha…. Ijat2 haru la hang neh….. hehe

Meh saya listkan homework saya:

  1. Presentation sepanyol
  2. Presentation biochem
  3. Presentation instrumentasi
  4. Tutor 7 stats
  5. Scl stats
  6. Assignment stats
  7. Assignment Bi
  8. Nak kurus (err assignment ke? Motif????? Hehe… :p)
  9. carik bakal suami..... (ni lagi la sakit pale nak pikir... dok jaoh2..... haha.... :p)

Nampak cam sikit…… yela xsampai 10 en?? Nak kecoh je ijat neh keje…… sebelom korang nak rase kena hambat ngan wedges aku, bek korang fikir2 masak dulu nak keluarkan komen tu ke x… hehe….. ada rase psycho x??? memangla haru en kalau banyak keja… nak keja final lagi….. ngan next sem banyak gila subjek nak kena ambil…. Huiyoooo berasap pale ak dok piker sume benda….. haha…. Bak kate amal sayang…. Kita wat satu2 dulu….. bak kate pajey sayang pulak enjoy je pe yang kita buat sekarang neh… betol jugak en?? Nak haruk2 kan pale pasai apa? Bek fikir ngan tenang… badan pun xstress, muka pun hepi je…. Hehe….

Maaf untuk segalanya dan jazakumullahu khairan kathira untuk segalanya

Semoga Allah selalu merahmati dan melindungi kita….

Amin~~~~~ ^_^


Hati neh nak berbisik lagi : As da saying goes "yesterday is history, tomorrow is a mystery and today is a gift. That's why it's call as present" =]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan