Sabtu, 28 November 2009

Ingin Berkongsi

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh....

Alhamdulillah ade rezeki dan peluang nak menulis....

saya bru berjinak2 dgn dunia blog nih dan alhamdulillah saya dpt reaksi positif dr rakan2 sahabat2 dan teman2.... mereka ada yg mengatakan hasil penulisan saya nih membuatkan mereka berfikir

tulah sbnanrnye hasrat saye... saye mmg ske org b'fikir blek dgn pe yg saye smpaikan. berfikir tuh kan bgos??? mningkatkan fungsi otak kte.... alhamdulillah Allah memberi rahmat kpd kte dgn menggunakan akal fikiran.... gnekanlah..... bykkanlah berfikir... permasalahan umat skrg kian meruncing... walaupon saye nih bkanlah t'glong dlm kalangan alim ulama', ckoplah saya bwat dri saya dpt menarik anda semua b'fikr dan merenung kembali, ape yg kita lakukan di dunia ni, bgoskah? perlu ke kita bwat mcm nih??? b'dasarkan tajok kat atas, saya ingin b'kongsi buah fikiran saya. sbb saye juga b'fikir dan ingin tros berfikir.... troskanlah berfikir....

maasif utk segalanya dan jazakillah utk segalanya.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan