Sabtu, 7 April 2012

jalan-jalan budak molekul..... ^^

Salam untuk semua

Orang tua2 pernah kate, xkenal maka xcinta, bila da jatuh cinta, dari mata turun ke hati, bila da gaduh jadi duri dalam daging, kalau dah clash, habis madu sepah dibuang…. (ok, ijat da stat merepek…. :p)

Jadi, sebab nak berkenalan dengan lebih rapat budak2 molekular ni, saya pun ikotla program dorang jalan2 pergi putrajaya. Punyala dok pumpang2 nak create even ni dengan jayanya, dan lebih dasat lagi, waktu bincang nak wat even ni, masa lab protein engineering…. Mula2 cadang nak pergi Cameron highland, pastu tukar nak pergi genting, last2 dorang wat decision nak pergi putrajaya je…. Lawatan sehari satu malam katenye… Siap bentang lagi nak sarapan kat mane, lunch kat mane, solat kat mane, dinner kat mane, ada yang nak makan satay untuk dinner, ada yang nak makan ikan bakar, ada jugak yang memang teringin nak makan steamboat…

Saya? Hanya tukang dengar dan ketawa bila perbincangan itu lebih menjurus kepada merepek daripada hala tuju yang sebenar…..

Malangnya, hari Jumaat saya kena pergi lab, untuk praktis final year project saya……. Makanya…….. Hancur musnah sume harapan…. Dorang relax je, siap soh datang waktu dinner… Abeh terharu seyh!

Dan2, waktu hari khamis tu, saya suruh acap, (kawan asper yang sama wat FYP dengan saya) telefon dr yang in charge bahagian FYP tu…. Nak tau apa jawapannya? Dr tu cakap dye bz hari jumaat, datanglah Jumaat minggu depan katanya……

Yep, harapan saya bersinar semula…. Siap post kat group bebudak molecular nak bagitau yang saya boleh ikut program dorang dari pagi hingga ke malam…..
meh kite tengok gambar! (tengs to uzair sebab bagi gambar2 yang dye tangkap)
Omputeh cakap, pictures tell thousand words…..

hebatkan pengarah program pun rajen wat air teh :p (yang tengah  pegang botol air (kipas jat kipas!!! ))

sempat nak posing walaupun lapar sangat..... =.=''

nak p berkayak.... hepi kan kitorang???? :p

ni lepas berkayak.....

ni dekat alamanda, pas makan dan solat 

dah dapat energy, men boling pulak.... hehe

dah men, posing lagi..... yeay!!!! ^^

ni pas solat maghrib......

ni kat bangi, nak dinner!!!!

wat muka hepi giler, walaupun perut da berkeroncong untuk ana..... hehe :p

lauk ni sikit je, ad ag, tapi lapar sangat, xsempat nak tangkap!! hehe

itu jela yang mampu dikongsi.... even saya penat, tapi saya rasa hepi yang amat...... memang lepas balik tu, mata pun da xlarat nak bukak...... pas solat isyak, kebabom atas katil.... hehe.... terima kasih untuk pengalaman yang menarik..... may Allah bless u all~~~ ^^

maaf untuk segalanya dan terima kasih untuk segalanya.....

hati ni nak berbisik lagi: dah balek umah!!! ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan